vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Nöjd med dagens shopping!

Jag, liksom alla andra blir alltid på lika bra humör när jag själv känner att jag fyndat!image22
Efter skolan tog jag mig mot centrum för att göra slut på min lilla värde- rabatt kupong från Yves Rocher.
En överraskning stod det att jag skulle få, då fick jag en fuktkräm, Hydra 3 power. Precis vad jag behövde!

Sedan så hade jag 50% på något i butiken, så varför inte? En härlig, lätt och fräsch doftande bodylotion på 300ml. som kostade 82:- från början men jag fick den för 41:- Härligt va?



image26Till slut behövde jag något mer sommarfräscht och betsämde mig för en perfym, det fanns 4 olika blommdofter att välja på, körde uteslutningsmetoden och kom fram till den rosa. Varför inte när man själv är pink lady!
På köpet fick jag också en duschkräm i samma sort!


Efter 4 produkter från affären Yves Rocher så är jag nöjd med att hamna på summan
112:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0