vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Lördag eftermiddag

Vaknade hos Johanna vid 10 och gick upp direkt och la mig i en av deras solstolar ute på terassen. Där käkade vi lite frukost och läste varsin bok. Johanna läser "Snabba Cash" och jag "Flyga Drake"

Mamma skulle hämta oss 11.40 för att jag hade klipptid 12.00 men mamma var 10 min sen så vi passade på att ta några söta foton på oss.
Mamma kom och vi var hos Isabelle (min frisör) prick i tid. Tyvärr var hon lite sen i sitt eget schema så att jag och Johanna gick ut i solen i 20 min och åt varsin isglass. Det skadade inte!
Håret blev bra tycker jag och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Stackars Johanna var så snäll att hon väntade på en hård stol under hela klipptiden. Sedan drog vi hem till mig och nu har Johanna åkt hem.
Känner att jag måste plugga ikväll eftersom jag har 40 sidor till nästa vecka om nya testamentet och jag kan inget och har inte äns hunnit öppna boken.

image61
Johanna bästavännen <3

image64
Lilla jag på andra sidan häcken

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-24 @ 16:28:28
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0