vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Imorgon torsdag sedan fredag och nästan lördag

Ojojoj vad jag är stressad! Måste handla inför middagen när alla 18 tjejer kommer hem till mig på lördag. Men hur lätt är det när man knappt vet vad man ska tillaga? jag siktar på långbord med en buffé vid sidan. Sen är det ju detdär med musiken, vad ska jag spela för musik? Hur bränner jag en skiva?
För det andra så har jag fysikprov på fredag. Som alla kanske vet så är jag inte direkt den som lägger ner tid av mitt liv på skola och prov. Nejnej.. men det är dags nu känner jag! Jag ska börja ha ordning och reda i skåpet och göra mina läxor och börja läsa till proven i tid!
Känns som att jag aldrig hinner med saker nu för tiden och jag har så mycket annat för mig, men frågan är:
Vad är det jag gör egentligen?
Jag känner att mitt liv behöver köpa lite mer tid.. Någon där ute som kanske håller med mig?

Aja, nu blir det väl antagligen så att jag ägnar halva natten till att plugga eftersom att jag är så otroligt bra på att lägga mitt tidsschema.. Nooot*

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0