vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Härligaste dagen på länge

Johanna sov här och gårdagens kväll blev lyckad och jag hoppas alla brudrna hade kul och trevligt. Det hade iallafall jag! Vi käkade god middag och jag fick supersnygga och roliga presenter! Allt från kläder&smycken till Blommor&skönhetsprylar.
Idag vaknade jag av att Johanna försökte pigga upp mig på olika sätt. Det första hon gjorde var att sätta på sig mina glasögon, det var sådär lagomkul men jag kan säga att hon va inte den sexigaste! Försök nr2 var att bre en macka till mig, men nej.. jag åt en tugga sedan somnade jag om med mackan i handen.
Sista försöket. Johanna låtsades som om hon var sur på mig och att jag hade gjort något, jag blev direkt orolig och flög upp ur sängen och sprang ut i vardagsrummet ocg frågade vad jag gjort.. Hon föll i skratt och jag var vaken!
Åkte sedan på golfträning med golfväninnorna. Det gick faktiskt hyffsat bra idag. Vi skulle göra happy gilmore.
När jag kom hem åkte jag och morsen till stranden och låg där två timmar.

Fick lite färg och hoppas det märks lite iallafall?
image20

Say hello to my new roomfriends pee&poo!
sötaste födelsedagpresenten av kajsa
image21

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha vilka fina presenter. Nej men helt allvarligt de är jätte söta :D

2008-05-13 @ 13:52:19
Postat av: Leniz

Eftersom det inte ser ut osm att det är jag som skrivit kommentaren innan så skrev jag här ett till, men då kanske det bara därför kommer att synas.

2008-05-13 @ 13:53:29
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hahha :P

2008-05-13 @ 17:23:57
URL: http://snusmumrikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0