vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag kväll med pappa

Jag, Gustav och Pappa åkte in till Djurgården och käkade middag. Vi åt vid vattnet och jag njöt av att kunna sitta och titta på alla båtar och bara pusta ut och inte ha några prov /läxor som jagar mig.
Jag och Pappa åt varsin god lax, smarrans!

Efter det åkte gustav direkt till en kompis inne i stan på något partaj säkert. Jag och Pappa stannade kvar och tog en promenad på djurgårn och tog sedan bilen vidare upp mot söder där vi steg av tittade på när solen gick ner i Stockholm.

image77
Sikt från söder nermot gamla stan och skeppsbron (jag har inte den bästa mobilkameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0