vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Det funkar ändå utan wunderbaum!

Jag har lärt mig att wunderbaum's inte är bra att ha i rummet eller bilen, kanske har jag fel men jag själv tycker att det är starkt och känns/luktar ofräscht med alla dessa kemikalier och skit på.
I mitt rumm står numera min hemagjorda wunderbaum.

Du behöver;

* En  god doftande tvål. Jag har valt en som heter Romantic Bodyscrub och kommer från lagerhaus
image42

* Ett reält rivgärn
image44

* Och en skål. Bara ett exempel, funkar bra med vilken skål som helst
image45

Gör såhär;

1) Riv hela tvålen,  jag föreslår den tjocka sidan av gärnet
2) Lägg upp allt i en skål och placera någonstans i rummet.

image46image47
kanske lite mer synligt eller lite mer dolt?


Kommentarer
Postat av: Hanne

riktigt snyggt rebecka!

2008-05-20 @ 19:56:52
URL: http://haaniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0