vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

veckorna går fort nu

Ja, dagarna bara ruuuusar iväg. Man sover borta och ja... man glömmer lixom bloggen. Ni som läser får stå ut med att det kommer lite inlägg då och då som ploppar in. Skärpning till hösten!

Nu tänkte jag berätta lite kort om vad jag hittat på under dessa dagar i tennisveckan..
Det roligaste av allt är nog att man har fått så himla mycket nya kontakter med andra från lund, helsingborg, halmstad och lite från stockholm. Dessa har man då umgåtts med till och från och kanske tittat tennis, fikat, legat på stranden eller shoppat. Det är vell i stort sett dagarna och senare på kvällen börjar det ju såklart välla in folk i staden och det blir smockfullt men såklart bara roligare. Allt går inte att berätta i min publika blogg men vi hade otroligt kul må ni tro.
Igår kom mamma ner och vi åkte in till Ängelholm idag för att titta lite i butiker och umgås. Jag hittade massa och mamma var gullig som sponsrade. Vi tog en fika på espresso house och jag smakade något som hette latte vanilj (för skoj skull) det smakade typ ... glass?
Det blev faktiskt en hel del köpt!
2 par skor, 2 halsband, nytt läppglans, klänning, solbrillor, underkläder och 1 liter jordgubbar
Jag kan fixa in några bilder sen om ni vill kika! Nu måste jag sova eftersom jag ska upp jätte tidigt imorgon för att åka till Åstorp med ca 20 hästar för att hjälpa till på en hästutställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0