vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Lördagkväll

Jag är på bättringsväg och är jätte glad för det! Min kamera har slocknat och jag är jätte ledsen för det, imorgon försöker jag dra mig till expert för att reparera kameran som troligtvis inte kommer att funka eftersom den är 2½ år gammal.
På Tisdag får jag och Mamma besök av några goda vänner där Mamman bor i  Norrland och barnen i min ålder bor hos sin pappa i Chicago, ska bli kul att träffa dem!
Min sommar hittills får 7 solar av 10 eftersom den har haft en del stunder och tillfällen där jag aldrig har haft så kul och stunder då jag önskade det var höst, jag har varit sjuk och just nu är det inga roliga vänner hemma så att jag blev erbjuden att komma ut till Ingmarsö hos Klara eftersom hon var lika lonley hon! Mamma kör ut mig dit Onsdagkväll och det kommer nog att bli en av sommarens höjdpunkter (om jag frisknat till förståss).

Måste bara visa en super gullig bild på mig och Kenzo i Öllöv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0