vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Helgen!

Ja, nu är allt fixat och jag kan skriva inlägg som vanligt igen!
kan börja berätta om lördagkväll.
Pappa är i stockholm, Mamma är i Stockholm och Gustav är i stockholm. Jag och Harry bor hos Farmor. Farmor har nog förslövs största hus och självklart då har hon ca. 10 garderober fullpackat med kläder och accessoarer. Vi gick igenom en och hittade massor av snygga väskor i allt från krokodilskinn till riktigt lack.
Sedan åkte vi till bjärein för att handla middag, jag skulle stå för den och farmor hade tydligen aldrig hört talas om stuvade tortellinis. Det var kul och hon blev nästan såld på maten även om den var så lätt att tillaga.
Efter middagen gick vi ner i källaren och hittade yttligare 5 garderober + en klädkammare. Efter ca. 2 h blev jag helt plötsligt 5 skor, 5 väskor, 5 jackor, 5 tröjor rikare.
Vi såg en film och gick sedan och la oss.
Vaknade vid 10 för att åka in till CC och se invigningen för Catella swedish open.
Den var strålande! Jag träffade Klara och Martina där, vi hade kul resten av eftermiddagen samt kvällen!
Vi sov på deras rum inne i skånegården och gissa om jag var trött dagen efter, hur som helst kom pappa och hämtade mig vid 12 dagen efter. På kvällen åt vi som sagt på hamnkrogen och det var lika god lax där i år om inte godare!


Pappa åt fisksoppa

Några fler bilder:


Farmors gamla långkjol&halsband


Grymma?


Måns sjunger brother ooh brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0