vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

En vanlig dag i tennisveckan

Jag mötte upp Ebba & Bella på torget, vi gick ner mot stranden för att se kändisvolleyn. På vägen ner så gick vi på lite olika sponsor och reklamstånd som var kul, vi önskade en låt på radiobåstad och det var en hälsning till våra storebröder Gustav, Emil och Axel, såklart tog vi den sämsta låten så det blev Ola med feel good, hahaha...
När vi kommit ner till beachen satte vi oss högst upp hos några grabbar. Det var inte så många jag kände igen men det var vell lite från tv4, fotbollsproffs. Såklart var bögen Ekwall med som alla år innan.
Vi mötte ännu fler vänner och gick upp mot märkesbutiken och provade i stort sätt alla plagg i butiken, grymt skoj!
När jag kommit ut från butiken upptäker jag att solglasögon och mobil är borta, dum som jag är bryr jag mig inte och tänker att det är ingen idé att leta så jag följer med dom andra ner till tennisen. Inträde var 250 och det lägger inte jag på lite tennis så jag gör ett försök med att gå raka vägen in men blir såklart stoppad så jag går runt och försöker på andra ingången men det funkade inte heller. Min gamla barndomsvän esther som kommit in går till sin pappa och hämtar VIP kortet och ger det till mig. Vips så var jag inne. Inte bara inne, efter 1 minut står jag i VIP rummet och har massa goodiebags samt plockmat och ja.. allt! Vi vandrar vidare ner för en trappa och kommer till CC's bästa sittplats.(skulle jag tro) och jag får till några shyssta bilder på de snygga spelarna. Efter för mycket mat&dryck så går jag tillbaka till mbutiken och hör om de fått in något. Ja, men bara mobilen. Jag blir glad och ringer Erik som kommit ner hit från sthlm idag. Pappa kommer och hämtar oss.

 sköningen Esther
 Bella och ebbas underbara hår
 KändisvolleyFernando Verdasco
Ervin Eleskovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0