vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

En trevlig kväll må ni tro

Jag glömde ju berätta om min och Sashas kväll! Det var underbart att få träffa Sasha igen och allt va bra med henne och så.
Hon var med i centrum så vi tog oss en lunch mitt på torget och den var bannemig grymt god!

Allt var frid och fröjd förutom att det satt några onormala vid bordet intill. Och då menar jag riktigt onormala.
Efter mycket konstigheter ställer sig gubben upp och frågar om han ska ta ett foto på mig och Sasha när vi äter. javisst, det är självklart artigt men jag menar, hallå, vi är vell ändå inte utomlands? Vi är ju i vårat egna Täbycentrum?
Kul hade vi varjefall och sedan skulle vi gå skilda vägar, vi klarade oss ca. 2 timmar utan varandra sedan satt Sasha på bussen påväg hem till mig. Vi hade jätte kul hela kvällen och oj vad vi fotade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0