vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

en desperate need

Jag älskar min pappa men ibland lixom älskar älskar äääääääälskar jag honnom, butiksbiträdet sa att det var onödigt att reparera den och att den hur som helst inte skulle gå på garantin så hon visade mig en grym kamera som just nu bara kostade 2000. Det var äckligt många funktioner som jag inte orkar skriva ner som hon berättade men här är den, den finns i 5 färger och jag väljer mellan mörkbrun och rosa. Vad tycker ni?
Nu kanske ni fattar varför jag älskar min pappa?
 ..och varför det är en desperate need nu när jag ska till ingmarsö och irland.
     
finns i blått svart silver med.


Kommentarer
Postat av: Lena

Den rosa är ju jätte cool, men frågan är om inte den svarta kanske är lättare att ha i längde, tröttnar kanske på den rosa. Men gör som vanligt lyssna inte på mig, ta en helt annan färg...

2008-07-21 @ 08:52:21
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0