vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Vann matchen

Tjohoo! Vi vann en basketmatch för första gången på typ 1 eller 2 år? Asg..
Iförsig kan det ha vart för jag satt på bänken och inte var uttagen, eller kanske inte? Aja, man kan vell nästan säga att det var min i mickis förtjänst till att laget vann, så mycket som vi peppade laget!

Eftermiddagen därpå blev kanske inte lika lyckad, eller det hände grejor o jag mådde väldigt illa/dåligt. Jag åkte på bilmässa i Nacka med Pappa, Gustav och Tobias, det var kul. Finaste bilen var nog Koenigsegg. Jag gillade oxå den nya Bentley Continental GTC ( ljusblått speciellt ).

På kvällen blev jag sjuk ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0