vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Välkommen till min nya blogg!

Hejsan alla glada människor!

Skoldagen idag var helt vanlig, jag hade engelska prov och det var väldigt enkelt som tur var, för jag var väldigt trött och inte alls tagad. Fast jag har gjort lite mindre goda gärningar idag oxå, först råkade jag pajja en dator i skolan, tappade bort klaras miniräknare ( Jag LOVAR du ska få en ny ) och sen glömde jag mina 20 kronor i matsalen som jag tänkte köpa mig en bulle för i oasen. Var riktigt nära på att missa bussen till träningen men jag sprang allt vad jag hade och hann till nästa hollplats. Träningen idag var rolig men jag spela som en jävla stjärtgosse..
När jag kom hem så tog jag en semla från i tisdags som låg i kylen och mådde genast mycket bättre!

Hoppas nästa dag blir bättre :) Puss och Kram, skummbanan

Kommentarer
Postat av: JOHAN

det var ju..

nice. :)

2008-02-07 @ 19:31:00
Postat av: pappa

Fin blogg Rebecka
Hoppas morgondagen blir bättre :).

2008-02-07 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0