vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Söndag

Jag vaknade upp av att jag trodde att harry låg o slickade mig i ansiktet,  men när jag insåg att djuret var mycket större blev jag lite rädd. Men sen när jag fattat att det bara var Klara som låg på mig o pussade ihjäl mig kändes det en otrolig lättnad. (lättnad o lättnad, det var lite tungt) Aja, sen åkte jag o Klara till golfen, fast bara för mitt jädrans finger så kunde jag inte spela :(
Efter golfen var jag på lite sämre humör bara för jag inte kunde svinga. Pappa och jag åkte till Täby centrum, först o främst var vi ju tvungna att ersätta Klaras miniräknare! sen behövde jag oxå en gradskiva. efter det gick vi till Ebgames och köpte det efterlängtade guitar hero! :D hela eftermiddagen satt jag bänkad framför tvspelet, tills Jossan ringer; Friskis&Svettis nu klockan fem! Ja, vad kul sa jag (åååå, jag orkar verkligen inte!)
Aja, jag kom dit och jag var väldigt trött så jag satt i stort sett bara bredvid, hela passet. Nu är jag hemma och det blir fin 3rätters middag ikväll. Mums!

Någon som vågar utmana mig på G H efter denna vecka? höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0