vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sitter i skolan..

Sitter i datasalen och försöker leta fakta om akvedukter, nämligen det jag fördjupar mig i på vår SO. (för er som inte vet så är det något romar shieat)
Klara sitter vid datorn intill mig och petar upp en finne på kinden. Det blöder!
Som tur är så är hon inte sur och gnällig över den borttappade miniräknaren!  Så alla vet så är Klara Bristedt en pluggis*
Nej nu moste jag bannemej sätta igång för det är bara en kvart kvar av lektionen!

Hejdå :) ha en fortsatt trevlig skoldag alla glada människor! Puss


Kommentarer
Postat av: Klara Bristedt

HAHAHA ! Jo Rebecka man bli som dem man umgås med ..

2008-02-08 @ 08:33:03
Postat av: Rebecka

hahah, ja.. som du :)

2008-02-08 @ 08:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0