vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Match mot Uppsala

Johanna var tvungen att dra mig upp ur sängen vid halv 12, men jag ville verkligen ligga under detdär varma och mysiga täcket.
Samling i tibble vid 1 och matchen startade kvart i två, det började med 10-0 till Uppsala sen tog vi igen lite men nådde inte så man kan säga att vi förlorade den första halvleken. andra halvlek gick bättre o den vann vi med, 10-8. Men i slutändan vann Uppsala med ca. 40-20
Nu är jag trött och har väldigt ont i mitt finger och vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, kanske ta det lugnt och kolla på melodifestivalen.. eller nej det suger!

Tjolahopp! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0