vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Jag sitter här i venten.. lalaa

Aj aj aj aj aaaaaaaj.. vad jag har ont i mitt finger. stukade nämligen det för andra gången idag där vi mötte p93.

Denna dag har varit helt jävla knas, först en sak jag inte orkar berätta om massa gummibollar som försvann i skolan, sen något jävla rykte om att jag var med barn, vad tänker folk med? Vi hade golf på idrotten, Jag och Erik körde ihop. 26 slag fick vi sammanlagt och tog oss en 4:e plats. Sedan åkte jag till täby centrum för jag skulle på träning strax i tibble, jag o mina käraste vänninor slog oss ner i massagestolarna och fastnade där. Oj! träningen börjar, vi skyndade oss dit och hann. Träningen idag var väldigt rolig för som sagt vi mötte P93, Vi körde as bra. Förutom att mitt finger dog.
Vet inte riktigt hur och avrför men jag åkte med min bror o far till barkarby för att köpa dator. Skit tråkigt.
Men nu är kvällen räddad tackvare bästa vännen johanna :D ! Får se vad som händer senare..

Trevlig helg! Pusssssar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0