vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Imorgon gäller det..

.. Ja, imorgon gäller det. ÖSTERRIKE FFS!
imorgon klockan 12 går planet till danmark, sen därifrån vid 2 skulle jag tror så går planet mot zürich. Vi sover där en natt och sen lördag förmiddag åker vi buss i tre timmar tills vi kommer till den lilla byn Lech som ligger i Österrike. Fan vad jag längtar att få åka dessa tusentals m. långa backarna. Vem fan orkar Åre, Sälen osv. lixom? Jag kommer hem sen igen den 2/3 skulle jag tro :) jag lägger in lite bilder från resan sen och ni får ha det så jätte skönt här hemma eller i Åre medans jag schteeker i solen :D

Ha ett riktigt tevligt sportlov nu alla glada människor där ute! ;)
ps. det var INTE jag som skrev förra bloggen, kan det varit martina? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0