vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

heldag i stan

som sagt idag hade jag studiedag och har tillbringat hela dagen i stan. Anna ebba ullis klara och jag, alla shoppade massor.. jag orkar inte skriva långt för jag moste sova nu inför det "viktiga" spanskaprovet imorgon.
jag moste bara säga att jag köpte ett par jeans idag för 20 kronor som sitter skit snyggt. tveksamt om jag ska avslöja var det var jag köpte dom men aja.. alla plagg i hela butiken kostade 20 kr. det var allt från jätte fina tröjjor till massor av olika festbyxor och snygga jeans. Jag tycker det var ett fynd!
Innan jag åkte hem gick jag innom mammas jobb, när jag ändå var där passade jag på att ta lite olika blodprover, jag var frisk som en nötkärna men låg lite högt upp på socker halten(inte konstigt när jag druckit 4 varmchoklad precis innan)

Puss och godnatt och imorgon är det alla hjärtans dag! :)image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0