vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

händelserik dag

Väckarklockan ringde halv 7 men jag ville sova en timme till så jag ställde om den på halv 8, fast det var ganska dumt gjort insåg jag när jag redan hade börjat min so lektion vid frukosten, jag rusade till skolan och som tur var så var det ingen lärare där.
Jag hatar spanska! finns verkligen inget värre, jag kan sitta och plågas av det, det är verkligen hemskt!!!! Nu har vi vår 4 lärare för spanska på 1½ läsår, *jätte bra jobbat av min klass tycker jag* den nya är ganska snäll så jag fick gå 10 min tidigare bara för att hinna med 8 över tåget, jag och Martina skulle nämligen åka och fika på lunchen eftersom det var KORV i skolan, uääkh*.. en semla och en varm choklad med grädde fick jag i mig och mycket fick snackats ;) vi skyndade oss hem med tåget och vi hann precis till samlingen inför nästa tågresa till alvik. Vi skulle på basket skol DM. Lång resa dit och det var en dålig match. vi förlorade men jag och laget störde oss något så kopiöst på dommaren och seketeriatet som fuskade och hejjade på sin egen skola. fy! aja.. nästa match är hemma match och spelas i bergtorp, de som vill får komma och se. Det var en lång resa hem igen och nu är jag hemma hos mamma och kommer bo här veckan ut tror jag. Imorgon har vi studiedag och jag är överlycklig för att jag ska få sova :) Imorgon blir det stan med girlsen!

Pussis&Kramis, eran goaste Rebecka! :D (Ps. jag har blivit as bra på guitar hero!)



image3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0