vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

woho! friday and i like it

Det har varit en behaglig dag, fredagar är faktiskt bäst förutom spanskan förståss... på tal om det så kan jag berätta lite kort om att jag hade möte med min spanskalärare och min mentor idag, hatar sånna möten! Dom bara babblade på om att jag inte ska ge upp (som vanligt) och att det är jätte viktiga poäng till gymnasiet. Men vartfan ska jag få poäng ifrån om jag ändå har IG(???) jag blir bara mer och mer skoltrött. Allt är spanskans fel! Nog pratat om tråkig skola, det är fredag och ikväll ska alla till Anton. Nej inte "alla" bara 25 får komma in och då finns det nog roligare. Åker antagligen dit och ser om "25" verkligen stämmer. Annars då finns det alltid något kul :D

Ledsen att jag inte har något roligt att komma med eller någon bild. haha ... aja, ikväll får ni veta mer och simma lungt tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0