vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Ta-det-lugnt-dag

Jag ska inte berätta så detaljerat men jag berättade ju om mitt illamående i magen förut och i morse så kände jag mig åksjuk men jag hade inte åkt längre än upp från sängen så sen på tredje lektionen för dagen, matten så kom det... jag fick värsta kräk attacken och rusade allt vad jag hade till toaetten och ja....
Jag åkte hem och la mig och sov 2 timmar sen tittade jag 2 avsnitt andra avenyn (så jäääävla spännande nu). Det är vell en sjukling värd?
I och försig mår jag bättre nu men fortfarande kommer det mat upp i halsen mellanåt, jag blir galen!





Världens bästa TV-serie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0