vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Nu är det bannemej icke långt kvar till lovet

Nu går dagarna riktigt fort, jag gillar det men det känns som att jag tappat all "jul-feelings". Jag stressar ju bara igenom hela november och december (?). Vore skönt att varva ner men nej! Det går inte för sig, idag hade jag fysik prov som var näst intill omöjligt men jag svarade i allafall på allt på del 1. Imorgon har jag Spanska prov (jag dör... helt serriöst nu, höst upp på min ösnkelista står det: "Bli av med spanskan") Dagen efter, alltså ondag så har jag mitt sista prov.. SO! Det kommer bli otroligt svårt men jag ser "verkligen" fram emot det. Kan berätta att det negativa med bergtorpsskolan är att lärarna har otroligt stora krav på eleverna och det positiva är att man lär sig mycket i skolan.

Imorgon ska jag till Rehaben efter skolan och sen troligtvis träffa Sasha. Har en del att snacka om... just nu är inte mitt liv på topp men så får man ha det ibland.. eller?

Sov så gott alla goa människor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är de ni ska prata om?

2008-12-10 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0