vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndag, snart kväll

Mamma kommer hem sent ikväll, det är skönt fast otroligt jobbigt att behöva lida med en jobbig och grinig brorsa som påstår att han är så sjuk och krasslig. Han tror att jag är hans bitch på något sett för han kan ju "inte röra sig".
Idag missade jag rehaben eftersom att jag slutade 15.10 och kom från skolan 15.20. 15.30 skulle jag vara ombytt och klar nere i gymmet på täby rehab. Och hur fasen skulle jag hinna det?
Jag börjar bli trött på mitt knä och vill så gärna träna, jag går ju ändå i idrottsklass. Bara för att träna så sticker jag till friskis &svettis strax. Nu får det vara nog!


Tänk när vi var såhär gamla, då var du det bästa som fanns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fan vad tydligt man ser att det är du Rebecka!

2008-12-15 @ 23:45:36
Postat av: oskar

håller med :D

2008-12-17 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0