vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

jag är supertrött

Hejdär, klockan är halv 7 och jag är vääldigt trött. Kom nyss hem från Kasper. Vi såg en film med lite julstämning så det var mysigt men jag höll tyvärr på att somna. Just därför är jag sömning och trött. Det klämmer lite i magen eftersom att jag har kemiprov imorgon. Jag behöver verkligen pappas hjälp för att detta är ju stöööööört svårt och han påstår nu att han ska vara inne i stan snart. paniiik*. Aja nu skriker pappa uppifrån att maten är klar. MUMS
"Det löser sig" tänker jag alltid, för det gör det.

Kommentarer
Postat av: (;

tjo ;)

2008-12-04 @ 21:39:16
Postat av: Anonym

Jag älskar dig blog!

2008-12-04 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0