vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

ibland förstår jag inte

Var kommer all kraft ifrån när man blir förbannad? Jag har märkt på mig själv att när man blir sådär fruktansvärt rasande och man bara känner hur det bildas och pumpas ut ilska i varenda närv innombords och man vill ta vägen någonstans. Man vill bara slå sönder något eller skrika.
Känner någon likadant eller har jag en svag syndrom av adhd?

Ett rätt bra exempel var här om dagen, jag vill helst inte minnas när för det var en hemsk dag... Jag satt på toalocket och pratade med mamma i telefonen, orkar heller inte minnas vad vi bråkade om men hur som helst satt jag där med öppen dörr in mot köket. Tillslut så kände jag denhär känslan och med all kraft från ingen stans slängde jag mamma i mobilen rakt ut i köket där den bara studsade i väggarna och hamnade slutligen i Harrys vattenskål. Såklart blir jag ännu surare och tar hårborsten och börjar slå i väggar.
haha, sånt trodde ni aldrig om mig va? :) Jag tror jag har ärvt det från pappa (ta inte illa upp)


här är min fina mobil fast nu utan knappar med fuktskador

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0