vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hola!

Ledsen att jag inte skrivit något men det har varit en händelserik dag.
Igårkväll var vi på en fest i skarpäng och det var trevligt med nya ansikten. Vaknade hos A&E klockan 9 för att åka på reklaminspelning. Åkte dit, när jag kom innanför dörrarna kände jag inte igen någon och alla var omogna och små. Jag blev rädd och tänkte att jag inte kunde slösa 18 timmar på att vara med dom. Jag åkte hem istället och åt en god frukost med pappa.
Jag ringde Sasha och vi bestämde oss för att ta oss in till gamla stan för att fika och gå på lite julmarknad i gränderna. Otroligt mysigt! Snackade skit en timme, sen gick vi till Scampi. Jag vill ha en baddräkt!

Nu står Sasha i duschen och jag sitter på hennes rum. Vi är ganska trötta och jag tror nog att båda behöver mat i sig. Pappa ska laga en god middag ikväll, hans specialare, Fisksoppa!


Titta vad man kan hitta på Sashas dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0