vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

hejsan!

Ni förstår inte hur skönt det är..... NO MORE TESTS! känns som att lovet har tjuvstartat, skolan är plötsligt rolig.
Därför har jag nu mer tid till att skriva här på bloggen men om exakt 2 veckor drar jag till Egypten! Där ska jag bara koppla av och känna att jag verkligen har semster och inget plugg ska med i väskan, bara en ända bok. En bok jag fick av Alexandra Pascalidou som hon själv skrivit och som jag hade tänkt att läsa i solstolen nere på Afrikas kontinent.

Ikväll är jag ensam i lägenheten, skönt! jag har tänt massa ljus och det är så fint med alla tomtar och pepparkakshuset som jag gjorde igår på egen hand, Stolt*
Tar nog hit några brudar och har det tervligt, sedan sägs ryktet att det är partyparty på G endast två stationer bort med tåget!

Ha nu en fortsatt tevlig kväll/helg/lucia så hörs vi lite senare! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad skönt med inga prov, vi har typ 3 kvar

2008-12-13 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0