vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

godnatt, imorgon väntar en ny dag

Var med supermysiga Sasha hela kvällen och vi har tittat på spykids.
Pappa hämtar mig när som helst efterosm att jag måste hem och sova, ska upp jätte tidigt imorgon för vi ska åka ner till skåne för att fira jul med farmor! är där en dag och dagen efter åker jag och brorsan tåg upp igen och kommer hem på kvällen. Natten därpå lämnar jag kalla Sverige och flyr till Egypten. Har en underbar vecka där och kommer hem den 2/1. Kan försöka ta med mig lite sol hem till det nya året!

Ha det bra så kanske jag lyckas mobilblogga på mina resor. Annars så hörs vi senast på torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0