vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godmorgon

Nu har jag och Sasha vaknat. Inte riktigt hunnit klä på oss, eller jo.. Sasha har för hon ligger ju alltid snäppet före mig.
Vi hade tänkt att se luciatåget i näsbypark centrum idag halv ett men det hann vi inte. Så det ska bli kul att se vad som händer senare idag, får ta allt som det kommer helt enkelt men jag tänker VERKLIGEN inte slösa bort en hel lördag.

Igårkväll hade vi baouta skoj. Var på fest i lahäll/Näsbypark, whatever.. Det var jätte kul men jag tycker alltid synd om de som det går lite väl utför.


kom nu då vintern så blir det en behaglig jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0