vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

godkväll

Igårkväll var jag med Sasha och Emma, fisksoppan som pappa gjorde var jätte god och det blev rester kvar som vi åt nu precis.
Jag, Emma och Sasha träffades rätt sent och då åkte vi till en bekant som hade fest i danderyd. När vi kom dit var klockan rätt mycket och så kul var det inte. Vi stod utanför någon timme och träffade massa goda vänner. Kvällen var super trevlig!
Pappa kunde komma och hämta oss (tack underbara du) och vi åkte hem till Sasha och sov. Vi hade riktigt kul med mycket skratt och tjejsnack.
Idag har jag varit i kyrkan med Sasha och några vänner. Sedan åkte vi hem till Robin och såg Madagaskar 2.

Tack för en underbar helg Sasha

Smalaste gränden i gamla stan


mysig fika på öster med lussebullar och biscotti.


jag och sasha hittade några vänner på scampi. hittade jätte fina baddräkter där men jag skippar att lägga ut bilder på dom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaah, vad söt bild Sasha!

2008-12-08 @ 18:39:42
Postat av: Anonym

MADAGASCAR 2! :D

2008-12-09 @ 11:31:25
Postat av: sofia

woho! madagascar 2 äger!

like your blogg ;)

2008-12-09 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0