vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godkväll alla läsare

Hur har eran dag varit? Min har varit bra faktiskt, vaknade i god tid idag (första gången?) och var hyffsat pigg eftersom jag la mig i tid igår. Första lektion var biologi och det är faktiskt ett av mina favoritämnen. där efter hade vi matte och lektionen bara sprang iväg eftersom att jag jobbade så bra idag, Stolt* Sen hade vi 70 min syslöjd som är slappt, 5 minuter spanska och sen svenska. Ganska ointressant men jag antar att de som läser min blogg ändå inte har något roligare för sig och antagligen för mycket fritid!

Eftersom jag vaknade i tid och var så pigg så hann jag idag sminka mig lite fint och faktiskt göra vid håret (som ändå åker upp i en knut på skallen efter en lektion)

Idag hade jag på mig min nya klänning från Vero Moda


Nej nu ska jag sätta igång med kemin, har prov på 3 avsnitt at friday
Juste! JAG SKA TROLIGTVIS FÅ SLIPPA SPANSKA, LIVET UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0