vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Goddag!

Idag började jag 8.30. Vi julpysslade 3 timmar men det var sisådär så jag tittade simpson hela förmiddagen. När vi slutat för dagen hade jag möte med margareta som kan allt detdär med extrapoäng, gymnasie och framtid angående spanskan. Det förstsa hon frågar mig är "Hur ser din framtid ut?" Jag menar vad tusan ska jag svara på det? Jomen visst, jag ska bli 2 barns mamma och gifta mig rik. Nej det fungerar inte riktigt så... Aja, På henne lät det som att jag ändå i slutändan tjänar på spanskan. Jag får fundera på det under lovet.
Jag är ledsen att jag aldrig skrev igårkväll som jag lovade men jag somnade klockan 21 för jag hade feber och ont i magen. Mår lite bättre men jag måste vara frisk till jul!

För er som inte vet så kan jag passa på att berätta att såhär ser min närmsta framtid ut efersom att jag inte har något bättre för mig.

V. 52-1 Jullov
V. 7-8 Prao på tv4
V. 9 New York med Pappa
V. 15 Åre med Felicia (troligtvis)

Ha det så bra och akta er för vintersjukan!


Kommentarer
Postat av: oskar

schemat låter ju underbart :D

2008-12-18 @ 16:01:36
URL: http://ramstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad snygg bild på dig rebecka! :)

2008-12-21 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0