vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

bara en jävla skoldag kvar nu

WIHOO! Jag är jätte glad men dagen började mindre bra. Vaknade 8.10 och redan vid frukostbordet hade idrotten börjat. Mamma skjutsade mig till skolan då, betygen har redan satts så jag menar, who cares if I'm late?

Efter skolan åkte jag och några klasskamrater hem till Hampus i hägernäs strand, det var rätt mysigt.
Sen tog jag mig hem till Kajsa där jag stannade för kvällen och hjälpte henne med hennes design eftersom att hon nästan på var i desperation.
Här har ni hennes blogg www.kajsaclindwall.blogg.se

Imorgon är det sista dagen med lektioner, sen kan man glömma allt plugg för flera veckor och ha jääävligt kul.

Kan passa på att göra lite reklam för mina kära vänners bloggar för att jag läser dessa och tycker dom är bra =)

www.klarasochmartinas.blogg.se
www.sanntryggare.blogg.se
www.mellanflicka.blogg.se
www.kajsaclindwall.blogg.se
www.ramstroem.blogg.se
www.alexandrua.blogg.se
www.haaniie.blogg.se
www.sashanaess.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0