vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

hola bola

Något gladare idag faktiskt! Hade en rba skoldag som gick väldigt fort. I skolan hade vi några föreläsare som berättade om framtidståget. Själv tycker jag att dom misslyckades totalt. Helt värdelöst, kan ni tänka er när det står en gubbe och mummlar dalmå i en mick och berättar hur en dag ser ut på jobbet?! Tog en titt omkring och 90% av bergtorpsskolans 9or sov!

Nu ska jag snart sticka iväg och rida, efter ridningen ska jag käka middag ute med brudarna och sen troligtvis gå på bio. Tror jag börjar halv tio imorgon, soft!


jag precis nästan exakt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0