vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hej där

Tänkte inleda detta inlägg med en text i och med att det är en av veckans bästa dagar, ellerhur?

Det finns en dag då man kan andas ut
Man slipper chefens tjat och kommer hem till slut
Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do)
De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör

Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys
En soffa o ett ljus ett bord med massa gott
Man kopplar av ihop o mumsar i sig nåt
its totally (mysa x6)

De e dags för fredagsmys
Från kontor till amor
Snart e de fredagsmys
Man drar till tjejen där hon bor
Nu e de slut på veckan
Det e dags för fredagsmyyyyyyyyss

Det e dags för fredagsmys
Från direktör till chamör
Snart e de fredagsmys
Från vecko stress till glatt humör

Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmyyyyyyyyss


Förstår om ni inte orkar läsa, men låten spelas i alla fall nonstop här hemma.
Gårdagskvällen var jätte mysig. Vi åt middag på tastythai/tacobar. Vi skippade bion och åkte hem till tvillingarna och tittade på Idol istället!

Dagen har varit sjuk slapp, eller nej förresten kom jag på....
Började halv 11 och hade två timmar SO, sen var det dags för bergtorpsskolans sista skoljogg (för min del). Skoljoggen är äcklig tycker jag. Man ska springa 6 km.. tror ni jag ens klarar en?
Snart kommer sasha och vi två ska ha fredagsmyyyyyyys


nyduschad, hittade ett par gamla fräna brillor i skrivborslådan.
tänk att det bara var drygt två år sen jag såg ut såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0