vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

091913 23.00

kom inte på någon bättre rubrik...

Middagen var ruskigt god. Vi åt oxfilé med hasselbackspotatis, hemmagjord pesto och en god sallad. Till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljvisp. Snacka om mätt!
Jag som verkligen sett fram emot och till och med antecknat att det är Top model ikväll, missar såklart det!
Orkade inte göra matteläxorna så jag gav brorsan 50 så fixade han det. tack!
Nu är jag trött och skulle behöva sova, eller rättare sagt läsa. Har inte kommit alls långt på boken som ska vara klar tisdagmorgon. Men nejnej, jag ska sa se VMA klockan 02.00! Kan i och för sig läsa tills dess.... aja..


älskar min nya dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0