vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Onsdag kväll

Hade som vanligt onsdagsfys på träningen idag och vi hade Lena, kände att träningen inte var fullt serriös så kunde då ej ta ut mig till 100 som jag egentligen var taggad på. 2 timmar senare hade jag dans, däremellan käkade jag middag med Josefin i roslagsnäsby.

Till imorgon har jag 60 engelska glosor som är omöjliga. Måste plugga.. Juste! Imorgon bor jag över hos Klara eftersom varken mor eller far är hemma. Återkommer med planer inför helgen!


Kommentarer
Postat av: Kurt

Äntligen!!! Fantastiskt bra blogg...som uppdateras med finess!! Snart blir du en ny Annika i golf...eller en ny ballerin...vem vet?? Bra kämpat i bild...otur i NO...kanske jämnar det ut sig.....

/Imponerad Kurt

2008-09-25 @ 17:14:14
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/
Postat av: Kurt

Äntligen!!! Fantastiskt bra blogg...som uppdateras med finess!! Snart blir du en ny Annika i golf...eller en ny ballerina...vem vet?? Bra kämpat i bild...otur i NO...kanske jämnar det ut sig.....

/Imponerad Kurt

2008-09-25 @ 17:15:20
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har e super bra blogg :)



Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig att välja modell till balklänningen som jag syr till skolan. Jag har ingen aning om jag ska ha lång eller kort!

Vad tycker du ?

2008-09-25 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0