vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Trött .. Pigg?

Idag har det varit en såndär dag då det inte går att sitta still en ända sekund. Jag kunde knappt sitta ner i lugn och ro för att äta som jag vanligtvis gör alla andra dagar. Fick nästan panik i klassrummet.. jag ville ut! Andas ren luft! Gå en rask promenad!
Det blev sämre väder frammåt eftermiddagen så mamma kom förbi skolan och hämtade upp mig. Vi passade på att åka till täby centrum för att köpa stövlarna jag lagt undan och jag hann tillockmed beställa klipptid redan imorgon 15.00.
Annars har jag inte gjort så mycket mer i eftermiddag mer än att suttit och pluggat litegrann.. fattar ingenting av spanskan så det känns ganska meningslöst hur som helst!
Ikväll blir det en ovanligt tidig kväll, blev trött redan klockan sju så nu klockan nio hade jag tänkt sova!

Är min bebis inte för söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0