vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sitter hos Klara och min text om SJP är klar innom kort..

Ja, imorgon har vi ju då ändå en engelska innlämning som jag fick reda på i förregår! Man ska stå inför klasen i 2 minuter och berätt om en person man beundrar, självklart då tar jag ju Sarah Jessica Parker! Är inte hon döball? Man bara avgudar hennes perfekta vardagsliv.

Hittade några roliga bilder från när jag och Klara var på Irland, har ju inte sett de innan!

 
Vi på en mysig restaurang inne i Dublin


Många goda/annorlunda dofter..


Flygresan dit


Scoobie!


Hästar hela dagarna....


...och mycket golfspel

Bönderna själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0