vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndag, en hel skolvecka framför mig..

Slutade sent idag, 15.05. Efter skolan åkte jag med A&E till centrum. Hittade skor jag la undan och köpte en fin blomma hem till pappa nu när jag ska bo här ett tag framöver. Såklart glömmer jag den på det omysiga fiket där jag satt och pratade med Ebba 60 min.
Pappa kommer och hämtar mig och köper Mc donalds till mig och brorsan. Gott var det!
Avslutade kvällen med lite plugg tillsammans med Jocke till spanska provet som jag har på onsdag.


en duktig Anna i skolan


Ebba på det omysiga fiket


experimenterade med lite olika nagellack och kom fram till denna höst färg, Fin eller Hemsk?


Underbar middag med brorsan


Plugg med barndomsvännen Jocke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0