vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

en dag sent innlägg pga internetfel.

A&E sov här fast åkte hem rätt tidigt i morse. Själv tog jag en långsam och härlig morgon för mig själv i lägenheten, gjorde mig i ordning och cyklade hem till pappa en snabbis för kaffe. Jag bärde av för nästa ärende bort mot tibble och när jag var påväg hem sedan så cyklade jag förbi gräsplanen och vilka spelade där? Jo, A&E hade fotbollsmatch så jag stannade förståss och tittade! De vann sin viktiga match och det var kul att se lyckan i dem.
När jag kom hem kom pappa och hämtade upp mig, vi åkte ut mot täby kyrkbyhållet där vi plockade kantareller. Hittade ca. 20st. +att jag känade 40:- ... Jag åt ett blåbär! Usch.. Blev mer foton än svampplockning så vi åkte hem istället. På hemvägen åkte vi först förbi GK'n och slog en hink bollar och sen förbi Nichlas Frisks dödsplats, är det inte hemsk det som hänt? Jag själv kände inte Nichlas väl men har träffat och snackat med honnom några gånger vid tävlingstillfällen. Varför just den trevliga och charmiga grabbens liv?
Åt en god middag hos mamma och sen försökte jag laga internetet.
Imorgon har jag min two-minute-talk!


en vinstglimt i A&E's ögon


pappa har hittat en kantarell!


jag är imponerad


fin svamp


en riktig höst


pappa i solen


vackert var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0