vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hola atodos!

Nu har det ju gått ett bra tag sen jag skrev sist. Hur kunde jag bara glömma? Blev påmind idag i skolan så nu ska jag verkligen försöka skriva när jag har tid. Saknar det!

Några veckor har gått sen skolstarten och allt är i sin ordning. Jag är inte så värst bra i skolan men jag känner att jag hänger med på vad man ska kunna. Jag är med i elevrådsstyrelsen och sitter numera som sekreterare.
Imorgon har vi OS på bergtorp som pågår tisdag och onsdag, min första gren är beachvolley och jag spelar för Canada, sedan är det maraton. Tisdag är det tidig uppgång och jag ska ställa upp i golf på Arninge, (spelar då med för Canada).

Nej, snart är det allt middag. Mormor är här och jag känner att jag ska vara social och prata lite med henne!

Förrästen.. var tog sommaren vägen?? Det är vinterkallt ute!


Klara, Scoobie och Fly på Irland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0