vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hemskt ledsen för dålig uppdatering som jag lovat!

Träffade Sasha igår en snabbis som jag planerat och åkte sedan vidare hem till A&E. Kom precis in i efterrätten så jag fick en tårtbit och otroligt gott kaffe från USA! Det var hasselnötskaffe som jag tro det eller ej drack svart så gott det var.
Det var en både fartfylld och mysig kväll hos tvillingarna. Klädde ut grabbarna till damer på catwalken och så gick dom.. Det roliga var att de var så seriösa! Ska se om jag kan fixa fram någon bild.

Sov där i 4 h. sedan var det golfavslutning på golfträningen. Mitt lag i 5kampen vann inte men det var kul ändå!
Senare åkte jag, tvillingarna och Johanna in till stan på oddmollys utförsäljning, bestämde mig redan där inne att jag inte skulle köpa något. Har faktiskt tröttnat lite på deras stil +att jag har tusen kläder därifrån redan som ej används. Ändå blev det ett par bedårande shorts! Käkade lunch i närheten och sedan åkte vi hem.
Ikväll blir det antagligen samma gamla gäng som ses och jag tror vi ska till Ludvig!

Ska passa på att berätta att Johanna har startat en ny blogg! Ta gärna en tittpå den med www.enannanjohanna.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Martin catwalk pro

Ja hoppas du menar att du inte ska fixa fram nån bild.

2008-09-29 @ 17:35:04
Postat av: Johanna

REBECKA DU MÅSTE LÄGGA IN BILDERNA!

2008-09-29 @ 22:00:15
URL: http://enannanjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0