vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Happy


Jag brukar alltid klaga på att jag är så himla skoltrött och det värsta som finns är att gå till skolan och räkna matte och bara ha känslan av att man ligger efter och inte orkar. Idag var det faktiskt en ovanligt trevlig skoldag och jag var pigg som en lärka! Jag verkligen stormtrivdes, kanske för att jag gick i så härliga kläder och kände mig lite höstfin. På benen hade jag ett par gråstickade strumpbyxor och ett par vitstickade knästrumpor från H&M, sen ett tunnt långt vitt linne och över det hade jag en stor stickad mjuk jumper med hög och mysig krage från Gant.
På fötterna hade jag guldiga ballerina från spnien.
Efter skolan var det tänkt att jag skulle till centrum för att titta på ett par nya jeans, men jag var snäll och var med Kajsa istället. Kom hem för ett tag sen och nu måste jag plugga Spanisch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0