vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Fredag, snart helg

Vaknade upp och var vrålförkyld! Hoppade då skolan och somnade om. Vaknade igen vid 12 tiden och jag kände mig snäppet bättre.
Det har varit skönt att bara tagit det lugnt och kurerat mig ordentligt, det ända jag har har fått gjort är att duschat 60 min och tagit ut Harry på en promenad. Snart kommer pappa (bor hos mamma) och lämnar min gitarr och ett nytt mineralpuder till mig från Loréal.
Ikväll blir det en tidig sänggång, kanske hyr en film eller något.. Några tips?
Imorgon väntar en härlig dag, jag och Ebba ska in till stan och titta i butiker samt troligtvis fika med Klara&Kajsa. Mysigt va?

Nej nu är det dags för mat i magen!

Kommentarer
Postat av: Klara

Krya på dig, så ses vi imorgon!

2008-09-19 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0