vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

En dålig dag kan bli bäst!

Ni märkte ju själva imorse vad jag menar med istid! Visst, det blev uppmot 17 grader på eftermiddagen...
Kunde då inte cykla så pappa var snäll och kom förbi och hämtade upp mig. Första lektion var idrott(teori) och andra lektion var idrott(springning) så därför kom jag självklart till skolan med löparskorna på och redan ombytt. Men eftersom min hjärna inte tänker ett steg före alltid så glömde jag ju förståss mina svarta ballerina skor jag ställt vid dörren. Efter skolan skulle jag till centrum och köpa jeans och hälpa A&E att hitta födelsedagspresent till deras mamma som fyller år imorgon. Fick dra på mig idrottskläderna igen så jag inte skulle se ut som en nörd med finbyxor och ett par nya löparskor.
När jag äntligen hittat de perfekta jeansen på MQ och ett par snygga fodrade skinnhandskar så har jag ju inte tillräckligt med pengar med mig. Klockan är då 5 och pappa skulle komma vid 6... A&E har åkt hem.. vad skulle jag nu göra en timme när alla ärenden var utreda? Då kom jag på världens idé, jag satte mig ner på Espresso house, tog den största latten av alla och satte igång med matte läxan. Strålande?
60 minuter gick fort och jag hann med allt. Pappa kom och tyckte jeansen från miss sixty också var fina så nu äger jag dom och även de tuffa skinnhandskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0