vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

En både onyttig och sportslig dag

Vaknade upp bredvid Klara och jag älskar nya morgon rutiner! Jag har Klara hade en mysig morgon tillsammans, vi började med en rejäl frukost (ingen bra direkt). Först varsin delicatoboll och sedan åt vi äppelpaj med vaniljvisp. Underbart? Till det lite juice och en dubbelmacka med ost.
Vi cyklade tillsammans till skolan, jag på min kronan och hon på hennes crescent. Hann precis och startade dagen med 50 min spanska. Det var god mat och på bilden därefter fick man en lapp där det stod en känsla på, nästa lektion ska man forma en ler klump till denhär känslan, låter kanske inte svårt men det får inte vara konkret! jag fick mysig, hur ska jag forma min klump?

Sista lektionen hade vi springning i Ensta, jag då som är snäppet sämre än alla andra på 2.5km. kämpade som en dåre ändå. Direkt efter tog jag mig vidare mot tibble där jag hade basketträning 2 timmer senare, de 2 timmarna satt jag och fortsatte på min SJP text. Det var en grym träning och nu har jag tagit mig ända hem, en god middag väntar!
Återkommer med vad som väntas ikväll. Tror jag ska till Sasha först en snabbis, var så länge sedan vi sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0