vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

antingen eller

Nu är jag trött på vädret. Nyss var det sommar och man gick runt i linne & shorts, nu är det istid och folk börjar gå runt med dunjackor. Jag avskyr höstvädret.. jag menar, visst är det kul med höstmodet osv..? Men vädret är bara terror.
Jag har inga inlämningar eller prov till nästa vecka, är det inte underbart? Därför tänkte jag ta en riktig myssöndag istället för en vanlig pluggsöndag, har gjort mig en kopp med varm choklad och skalat en apelsin, direkt tänker jag på julen.. Julstämning! är inte de det bästa på året? Tomtar i fönstrerna, klappar under granen, ljus i sin omgivning och det bara doftar neilika i huset.
Nej, nu får jag rycka upp mig och tänka på hur bra jag har det med min varma kopp och tv'n framför näsan!


Kommentarer
Postat av: Max

haha jul stämmning kanske lite tidigt va :D:D (a) pusss

2008-09-21 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0